Pytania i odpowiedzi
Hej! oto miejsce, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że informacje poniżej, okażą się pomocne. Jeśli nie znalazłeś tutaj rozwiązania swojego problemu, zadzwoń do nas lub napisz wiadomość. Chętnie pomożemy Ci w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, dotyczących asortymentu i procesu zamówienia. :)
Kliknij pytanie, które Cię interesuje:
- W jakich godzinach działa sklep internetowy Ulex?
- Czy w sklepie Ulex mogą kupować osoby prywatne ?
- Czy klientów detalicznych i firmy obowiązują inne ceny ?
- Dlaczego w sklepie podana jest cena netto i cena brutto ?
- Czy można zakupić mniejszą ilość sztuk, niż ta podana w nazwie i opisie produktu ?
- Czy istnieje możliwość realizacji zamówień paletowych ?
- W jaki sposób można uzyskać rabat do zamówienia?
- Jak działają i skąd biorą się kody rabatowe?
- Czy jest możliwość negocjacji cen przy większych zamówieniach?
- Jakie są dostępne formy płatności ?
- Czy można uzyskać możliwość płatności z odroczonym terminem (faktura przelewowa)?
- Czy mogę otrzymać fakturę pro forma do mojego zamówienia?
- Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
- Jakie są dostępne formy dostawy?
- Czy można obejrzeć, zakupić i odebrać towar na miejscu?
- Jaka jest kwota potrzebna do darmowej dostawy?
- Czy ilość zamówionego towaru wpływa na cenę dostawy?
- Czy można zamawiać towar z tego samego konta, używając różnych adresów dostawy?
- Czy sklep Ulex realizuje wysyłki zagraniczne?
- Jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?
- Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie Ulex bez podania przyczyny?
- Zakupiony produkt jest uszkodzony lub posiada wadę fabryczną. Co dalej?
- Jak długo rozpatrywane są reklamacje?
- Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
- Dlaczego warto zarejestrować się w sklepie internetowym Ulex?
- Czy oferta sklepu może się różnić w przypadku zakupów na miejscu i poprzez stronę internetową?
- Co oznacza serduszko u góry ekranu, opisane jako "Ulubione"?
- Czy sklep internetowy Ulex daje możliwość przeglądania zamówień i powielenia wcześniej złożonych?
- Co jeśli zmienię zdanie w kwestii zakupu? Jak anulować złożone zamówienie?
- Co to oznacza, że produkt jest tymczasowo niedostępny?
- Jak działa opcja "Powiadom mnie"?
- Czy rejestrując się w sklepie internetowym Ulex, będę otrzymywać informacje handlowe na adres mailowy?
- Dlaczego w sklepie znajduje się więcej produktów o podobnej lub tej samej nazwie?
- Nie mogę znaleźć produktu dla siebie, choć w sklepie dostępny jest podobny asortyment. Czy jest możliwość sprowadzenia interesującego mnie towaru do sklepu?
- Czy towary dostępne w sklepie internetowym są fizycznie dostępne w magazynie firmy?
- Co jeżeli w magazynie znajduje się mniej opakowań towaru niż chciałbym zamówić?
- Chcę zacząć korzystać z systemów higienicznych. Jakie dodatkowe korzyści mogę uzyskać w Ulex?
- Na czym polega oferta dotycząca nadruków personalizowanych?
- W jakich godzinach działa sklep internetowy Ulex?
Kontakt z obsługą sklepu internetowego jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 pod numerem +48 728 202 070.
Możesz zauważyć, że godziny otwarcia firmy są nieco dłuższe (od poniedziałku do piątku 7:00-16:00, w soboty 9:00-13:00). Podczas tej dodatkowej godziny w tygodniu oraz w sobotę, funkcjonuje część działu sprzedaży stacjonarnej i magazyn. Możesz więc w pilnych przypadkach skontaktować się z firmą Ulex pod numerem +48 33 816 11 66, dokonać zakupu na miejscu lub stawić się po odbiór przygotowanego wcześniej zamówienia. - Czy w sklepie Ulex mogą kupować osoby prywatne?
Jak najbardziej! Zarówno dokonując zakupu bez rejestracji jak i w przypadku regularnych zakupów, możesz wybrać czy chcesz otrzymać paragon, czy fakturę VAT. Możesz zarejestrować się w sklepie jako osoba fizyczna i nadal korzystać ze wszystkich przywilejów przysługujących klientom posiadającym konto w naszym sklepie. - Czy klientów detalicznych i firmy obowiązują inne ceny ?
Nie. Wszyscy nowi klienci sklepu internetowego posiadają takie same ceny, widoczne w ofercie sklepu. Suma którą należy uiścić za zamówienie zawsze jest kwotą brutto, czyli kwotą zawierającą podatek VAT. Zasady zdobywania rabatów i innych korzyści (np. w ramach programu lojalnościowego) są takie same, zarówno dla firm jak i osób fizycznych. - Dlaczego w sklepie podana jest cena netto i cena brutto ?
Cena netto ma funkcję informacyjną i jest podana dla wygody przedsiębiorców którzy mogą dokonywać odliczeń VAT. Ułatwia to także porównywanie oferty sklepu z posiadanymi już fakturami zakupu.
Należy pamiętać że ceną obowiązującą dla każdego konsumenta jest cena brutto i w takiej właśnie cenie dodawane są produkty do naszego koszyka. - Czy można zakupić mniejszą ilość sztuk, niż ta podana w nazwie i opisie produktu ?
Większość produktów w naszej ofercie to opakowania liczące po kilkadziesiąt sztuk danego towaru. Nie ma możliwości podzielenia opakowania na mniejsze części lub zakupienia pojedynczych sztuk za mniejszą kwotę, ponieważ sprzedajemy fabrycznie zamknięte opakowania. To szczególnie ważne w przypadku produktów, które będą miały kontakt z żywnością.
Przykład: Kubki papierowe białe 100 szt.
Dodając produkt do koszyka x1 , otrzymasz zamknięte opakowanie zawierające 100 szt. kubków. Nie ma możliwości otwarcia opakowania i wyjęcia z niego 10 kubeczków. Naturalnie część naszego asortymentu jest sprzedawana na sztuki, np. płyny i środki chemiczne, pojedyncze role czyściwa czy rolki z workami na śmieci. Szczegółowe informacje na temat ilości, zawsze znajdziesz w opisie produktu. - Czy istnieje możliwość realizacji zamówień paletowych ?
Oczywiście. Mamy wiele możliwości dostawy, nawet dla bardzo dużych zamówień. Jeśli interesuje Cię większa ilość produktu niż ta, która jest dostępna od ręki w naszym magazynie, skontaktuj się z nami. Sprowadzimy dla Ciebie wymaganą ilość towaru i ustalimy jak najkorzystniejsze, indywidualne warunki realizacji zamówienia. - W jaki sposób można uzyskać rabat do zamówienia?
Rabaty w naszym sklepie najłatwiej jest uzyskać w ramach programu lojalnościowego. Jeśli zostaniesz z nami na dłużej możesz zyskać wiele korzyści! Tutaj znajdziesz zasady działania programu: - Jak działają i skąd biorą się kody rabatowe?
Kody rabatowe to specjalne kody, które możesz wpisać w odpowiednim polu w koszyku, aby otrzymać daną korzyść. Najczęściej jest to rabat lub prezent do zamówienia. Tego typu kody pojawiają się okazjonalnie podczas akcji promocyjnych lub konkursów. Wtedy informujemy o nich na stronie internetowej sklepu lub w naszych mediach społecznościowych. - Czy jest możliwość negocjacji cen przy większych zamówieniach?
W przypadku zamówień paletowych istnieje możliwość negocjacji warunków. Jeżeli interesuje Cię hurtowa ilość towaru, skontaktuj się z nami, wysyłając zapytanie na: kontakt.sklep@ulex.com.pl. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość. - Jakie są dostępne formy płatności ?
W sklepie Internetowym Ulex możesz opłacić zamówienie za pośrednictwem przelewu tradycyjnego, karty płatniczej, gotówki, a także opcji płatności oferowanych przez bramkę płatności Przelewy24, takich jak szybki transfer lub Blik. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: - Czy można uzyskać możliwość płatności z odroczonym terminem (faktura przelewowa)?
Dostępne formy płatności w sklepie internetowym Ulex zakładają konieczność opłacenia zamówienia z góry. Opcja przelewu tradycyjnego również. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Jeżeli z jakiegoś powodu potrzebujesz faktury z odroczonym terminem, możesz wysłać zapytanie do obsługi naszego sklepu internetowego w celu negocjacji warunków. Napisz nam wiadomość na adres kontakt.sklep@ulex.com.pl. - Czy mogę otrzymać fakturę pro forma do mojego zamówienia?
Tak, wystarczy dodać taką prośbę w dodatkowej wiadomości, przy składaniu zamówienia lub zadzwonić do nas po jego zlożeniu. - Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Nie istnieje minimalna kwota wymagana do realizacji zamówienia. - Jakie są dostępne formy dostawy?
Standardowo dostarczamy zamówienia za pośrednictwem własnej floty lub zewnętrznych firm kurierskich. Istnieje również możliwość bezpłatnego odbioru towaru w siedzibie naszej firmy. Szczegółowe informacje na temat dostawy znajdziesz tutaj: - Czy można obejrzeć, zakupić i odebrać towar na miejscu?
Tak. Nasz magazyn znajduje się w tym samym miejscu co firma i sklep stacjonarny. Możesz dokonać zakupu na miejscu, w godzinach otwarcia firmy. Możesz również obejrzeć towar przed zakupem, jeśli nie jesteś pewien czy będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom. Wykwalifikowany zespół w dziale sprzedaży stacjonarnej chętnie pomoże Ci w wyborze odpowiedniego produktu. Pamiętaj jednak, że aby zagwarantować sobie dokładnie takie same ceny, jak te widoczne w sklepie internetowym, najlepiej złożyć zamówienie przez internet. Niektóre oferty i promocje obowiązują tylko przy zakupach online. - Jaka jest kwota potrzebna do darmowej dostawy?
Aby dostawa w sklepie internetowym Ulex była darmowa, należy dokonać zakupu za minimum 350 zł (brutto). - Czy ilość zamówionego towaru wpływa na cenę dostawy?
Nie. Przy standardowych zamówieniach cena nie będzie wzrastać wraz z dodawaniem do koszyka większej ilości produktów. Wyjątkiem od tej reguły są zamówienia wyceniane indywidualnie, w kontakcie z obsługą sklepu np. duże, hurtowe zamówienia lub zamówienia z dostawą poza granice kraju. - Czy można zamawiać towar z tego samego konta, używając różnych adresów dostawy?
Tak. Na Twoim koncie klienta, możesz zapisać wiele adresów dostawy i użyć w zamówieniu dowolnego z nich. Przy podsumowaniu zamówienia zawsze osobno pokażą się dane do faktury i adres do wysyłki. - Czy sklep Ulex realizuje wysyłki zagraniczne?
Tak. Mamy możliwość obsługi klientów zagranicznych i dostarczenia towaru poza granice Polski. W przypadku tego typu zamówień cena dostawy musi być ustalona indywidualnie i będzie ona zależna od odległości, kraju oraz ilości towaru.
Aby dowiedzieć się więcej skontaktuj się z nami pod kontakt.sklep@ulex.com.pl. - Jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?
Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 11:00, a wszystkie produkty z Twojego koszyka mają status "dostępny", zamówienie zostanie spakowane i przekazane do wysyłki jeszcze tego samego dnia. Zewnętrzna firma kurierska najczęściej potrzebuje 1-2 dni robocze na dostarczenie przesyłki do klienta. Zamówienia są realizowane na bieżąco i dokładamy wszelkich starań aby czas realizacji był jak najkrótszy. W przypadku zamówień na produkty o statusie "dostępny na zamówienie", informację o terminie realizacji otrzymasz drogą mailową. - Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie Ulex bez podania przyczyny?
Zgodnie z treścią ustawy o ochronie praw konsumenta, klient ma możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zakup przez sklep internetowy) w terminie do 14 dni, bez podania przyczyny. Naturalnie zwrotowi podlegają jedynie nienaruszone i nieodpakowane towary. Prawo to dotyczy zarówno osób fizycznych jak i przedsiębiorców, którzy spełniają konkretne wymagania, ustalone przez aktualne przepisy. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje":
W przypadku zakupów i odbiorów stacjonarnych, zwrot towarów bez podania przyczyny jest kwestią dobrej woli Sprzedającego. Jeżeli towar nie ma wad, a powodem zwrotu jest jedynie zmiana zdania, Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia przyjęcia go z powrotem. Zawsze jednak staramy się rozpatrywać wszystkie sytuację indywidualnie, dlatego w przypadku takiego problemu, najlepiej skontaktuj się z działem sprzedaży stacjonarnej +48 33 816 11 66. - Zakupiony produkt jest uszkodzony lub posiada wadę fabryczną. Co dalej?
W tym przypadku towar podlega reklamacji. Należy zgłosić nam problem, najlepiej przy użyciu formularza reklamacyjnego lub kontaktując się w inny, wybrany przez siebie sposób, z działem obsługi sklepu internetowego. W toku procedury reklamacyjnej ustalimy, co jest przyczyną uszkodzenia towaru i zapewnimy Ci najkorzystniejsze rozwiązanie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje": - Jak długo rozpatrywane są reklamacje?
W Ulex zawsze staramy się rozpatrywać wszystkie reklamacje w trybie pilnym. Czas ten jest różny, ponieważ jeśli chodzi o wady fabryczne produktu, za które winę ponosi producent, lub uszkodzenia w transporcie, za które winę ponosi firma kurierska, wymaga to od nas kontaktu z zewnętrznym podmiotem.
Tak czy inaczej, każdą reklamacją zajmujemy się od razu po zgłoszeniu. Informacje o tym, w jaki sposób składać reklamacje i co jest podstawą do takiego zgłoszenia znajdziesz w odpowiednim dziale na naszej stronie internetowej: - Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
Oczywiście! Zawsze możesz złożyć zamówienie jako gość, bez zakładania konta w sklepie. Zachęcamy jednak do rejestrowania się, ponieważ posiadając konto klienta otrzymujesz dostęp do wielu dodatkowych opcji. :) - Dlaczego warto zarejestrować się w sklepie internetowym Ulex?
Mając konto w naszym sklepie internetowym, możesz zbierać punkty w ramach programu lojalnościowego i z czasem osiągać kolejne progi rabatowe. W Ulex chcemy nagradzać stałych klientów :) ! Zalogowani użytkownicy mogą również korzystać z ewentualnych kodów rabatowych, dodawać produkty do ulubionych, przeglądać historię swoich zamówień a także w szybki i łatwy sposób powielać te wcześniej złożone. - Czy oferta sklepu może się różnić w przypadku zakupów na miejscu i poprzez stronę internetową?
Tak. Sklep internetowy Ulex jest odrębnym działem firmy. Działanie sklepu internetowego i stacjonarnego odbywa się na innych zasadach i wymaga różnego nakładu pracy i środków. Proces składania zamówień przez platformę internetową jest znacznie bardziej zautomatyzowany, niż w przypadku zamówień składanych stacjonarnie lub telefonicznie. Z tego powodu mogą pojawić się różnice cenowe w odniesieniu do poszczególnych produktów. Wiele z ofert, szczególnie promocyjnych, może dotyczyć tylko produktów zakupionych poprzez platformę internetową naszego sklepu.
W Ulex to Ty decydujesz, jaką formę kontaktu wolisz i jaki sposób składania zamówień bardziej Ci odpowiada.
Warto wiedzieć, że prowadząc firmę w promieniu kilkudziesięciu km od naszej siedziby w Bielsku-Białej, możesz zgłosić chęć kontaktu z handlowcem. Będzie to osoba, która regularnie, fizycznie odwiedzi Twoją firmę i będzie pełnić rolę opiekuna tj. przyjmować i przekazywać do realizacji Twoje zamówienia oraz służyć pomocą i radą we wszelkich kwestiach. Jeśli interesuje Cię taki model współpracy z firmą Ulex, skontaktuj się telefonicznie z działem handlowym +48 33 816 23 54. - Co oznacza serduszko u góry ekranu, opisane jako "Ulubione"?
Ta funkcjonalność to rodzaj "przechowalni" lub tzw. "produktów obserwowanych". Jeśli nie wiesz jeszcze, czy chcesz zakupić dany produkt, ale jednocześnie nie chcesz o nim zapomnieć, oznacz go serduszkiem. W ten sposób łatwo i szybko wrócisz do swoich ulubionych produktów, kiedy zajdzie taka potrzeba. - Czy sklep internetowy Ulex daje możliwość przeglądania zamówień i powielenia wcześniej złożonych?
Tak. Wszystkie zamówienia zapisują się w historii Twojego konta. Wystarczy się zalogować i kliknąć na ikonkę ludzika w górnej części strony, lub przejść do zakładki "Moje zamówienia", która znajduje się w stopce na dole strony. W tym miejscu możesz także ponowić jedno ze swoich poprzednich zamówień. Pamiętaj, że powielając zamówienie (np. takie sprzed kilku miesięcy), system zaktualizuje ceny do takich, jakie w danym momencie obowiązują w sklepie. Produkty, które są w danym momencie niedostępne, również nie dodadzą się do koszyka. - Co jeśli zmienię zdanie w kwestii zakupu? Jak anulować złożone zamówienie?
Po prostu skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail, pisząc na Whatsaap lub dzwoniąc. :) O postępach w realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię na bieżąco. Jeśli zamówienie nie zostało wysłane, możemy je bez problemu anulować. W innym przypadku możesz skorzystać z 14-dniowego prawa konsumenta do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. - Co to oznacza, że produkt jest tymczasowo niedostępny?
Jeśli kafelek z produktem jest szary a zamiast możliwości dodania do koszyka, widzisz guzik "powiadom mnie", oznacza to, że w tej chwili nie posiadamy tego produktu w magazynie, ale spodziewamy się jego dostawy. Warto wiedzieć, że wszystkie nasze produkty są bardzo szybko uzupełniane w przypadku braków, ponieważ towar często rotuje. Zwykle taki produkt wraca do sprzedaży przy najbliższej dostawie, co zajmuje maksymalnie kilka dni. Jeśli niedostępność się przedłuża, zazwyczaj jest to spowodowane problemem z dostępnością u samego producenta, wynikającym np. z awarii linii produkcyjnej. Zawsze staramy się, by w sklepie były dostępne zamienniki danego produktu. Jeśli chcesz wiedzieć kiedy produkt pojawi się ponownie, użyj opcji "powiadom mnie" lub zadzwoń, a my spróbujemy podać Ci przewidywany termin powrotu produktu do oferty. - Jak działa opcja "Powiadom mnie"?
Dzięki tej opcji opcji nie przegapisz momentu, w którym interesujący Cię towar będzie ponownie dostępny. Kliknij guzik powiadomienia przy produkcie i wpisz w pustym polu pojawiającego się okienka swój adres mailowy. Otrzymasz automatyczne powiadomienie kiedy tylko produkt ponownie pojawi się w naszym magazynie. - Czy rejestrując się w sklepie internetowym Ulex, będę otrzymywać informacje handlowe na adres mailowy?
Standardowo otrzymasz od naszego sklepu jedynie maile informujące o złożeniu i kolejnych etapach realizacji zamówienia, a także informacje dotyczące innych Twoich działań jak zapis do newslettera, zdobycie punktów w programie czy dodanie opinii.
Zależy nam by nie zaśmiecać Twojej skrzynki niepotrzebnymi wiadomościami :) Jeśli zapiszesz się do newslettera, również nie będziesz zasypywany zbędną treścią i reklamami. Wolimy przesyłać starannie przygotowane treści edukacyjne i przydatne informacje, raz na dłuższy czas, bo wierzymy, że jakość ma większe znaczenie niż ilość. - Dlaczego w sklepie znajduje się więcej produktów o podobnej lub tej samej nazwie?
Ze względu na dużą ilość zamówień na niektóre towary, zwykle posiadamy w ofercie więcej produktów, które cechują te same parametry. Mogą pojawić się między nimi drobne różnice w wyglądzie, ponieważ pochodzą od różnych producentów (np. kubki PET). Dzięki temu, że współpracujemy z większą ilością zaufanych firm, możemy zapewnić Ci lepszą dostępność produktów, a tym samym szybszą realizację zamówień. Zawsze w przypadku wątpliwości kieruj się zdjęciem i opisem produktu.
Przykład: Talerzyk papierowy 15cm- opakowanie 100 szt. (od producenta X) i Talerzyk papierowy 15 cm opakowanie 100 szt. (od producenta Y). Jedyną różnicą jest wytłoczony wzorek na powierzchni białego talerzyka, co dla większości klientów nie stanowi problemu. Dzięki temu, że w naszej ofercie znajdują się te dwie pozycje, wciąż możemy realizować zamówienia, w przypadku gdy u jednego z producentów zabraknie talerzyków.
W Ulex starannie dobieramy produkty, tak by zawsze zachować ich jakość. - Nie mogę znaleźć produktu dla siebie, choć w sklepie dostępny jest podobny asortyment. Czy jest możliwość sprowadzenia interesującego mnie towaru do sklepu?
Jak najbardziej! Jeśli szukasz np. opakowania o konkretnych wymiarach, którego akurat nie ma w asortymencie naszego sklepu, napisz do nas na kontakt.sklep@ulex.com.pl lub zadzwoń +48 728 202 070. Spróbujemy poszukać w ofercie producentów, z którymi współpracujemy, produktu, który spełni Twoje oczekiwania. - Czy towary dostępne w sklepie internetowym są fizycznie dostępne w magazynie firmy?
Tak, towar oznaczony w sklepie jako dostępny, jest fizycznie dostępny w naszym magazynie. Aktualizacje stanów magazynowych widocznych online występują w bardzo małych odstępach czasowych. Co prawda, istnieje minimalna szansa, że duża ilość produktów zostanie zakupiona w tym samym momencie, zanim stan zostanie zaktualizowany, lub produkt dostępny w magazynie z jakiegoś powodu nie będzie nadawał się do wysyłki (np. pracownik przy pakowaniu zamówienia zauważy wadę, powstałą przy produkcji). Są to jednak sytuacje bardzo rzadkie i w takim przypadku obsługa sklepu internetowego niezwłocznie skontaktuje się z Tobą aby Cię o tym powiadomić. - Co jeżeli w magazynie znajduje się mniej opakowań towaru niż chciałbym zamówić?
Jeśli ilość opakowań lub sztuk danego produktu, które dodałeś do koszyka, przekroczą ilość dostępną w magazynie, nasz sklep poinformuje Cię o tym i jednocześnie wskaże ile maksymalnie możesz zamówić. Możesz wówczas dodać do zamówienia dostępną ilość i w wiadomości dodatkowej poinformować nas o tym, że potrzebujesz więcej towaru. Postaramy się od razu poinformować Cię, kiedy nastąpi dostawa wskazanej ilości do naszego magazynu.
Pamiętaj także o przydatnej opcji "powiadom mnie", widocznej przy każdym, tymczasowo niedostępnym produkcie. - Chcę zacząć korzystać z systemów higienicznych. Jakie dodatkowe korzyści mogę uzyskać w Ulex?
Przede wszystkim doradztwo! Nie wiesz od czego zacząć i który dozownik będzie dla Ciebie najkorzystniejszy? Pomożemy Ci dobrać wyposażenie idealne dla Ciebie, w oparciu o to, jaki charakter mają pomieszczenia które chcesz wyposażyć, jak często są odwiedzane i jakie są preferencje osób, które będą z nich korzystać. Pomożemy Ci także obliczyć potencjalne zużycie wkładów do dozowników, częstotliwość ich wymiany oraz koszty z tym związane.
Jeśli myślisz o wyposażeniu swojego lokalu lub firmy w dozowniki higieniczne, możesz rozważyć dwie opcje. Pierwszą jest zakup dozowników poprzez naszą stronę internetową. Oferujemy szeroki wybór takich urządzeń, szczególnie jeśli chodzi o produkty firmy Tork, która jest liderem na światowym rynku rozwiązań higienicznych.
Druga możliwość to zawarcie z producentem umowy o użyczenie dozowników, co może być korzystne, szczególnie jeśli planujesz wyposażenie większej ilości pomieszczeń. To rozwiązanie znacznie zmniejsza koszt urządzeń, nakładając jednocześnie inne zobowiązania. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu kontakt.sklep@ulex.com.pl. - Na czym polega oferta dotycząca nadruków personalizowanych?
W Ulex wiemy, że personalizowane produkty to świetna reklama. Chcesz wyróżnić swoją firmę? Zastanów się czy nie warto ozdobić produktów, których używasz indywidualnym nadrukiem, np. z Twoim logo. Być może kupujesz u nas kubki, serwetki i innego rodzaju pudelka w jednolitych kolorach. Możemy dać Ci możliwość zamawiania u nas tych samych produktów, z Twoim nadrukiem. :) To szybkie i wygodne rozwiązanie, które pozwoli Ci mieć wszystko w jednym miejscu. Każda oferta jest inna, dlatego zapraszamy do składania zapytań przez formularz "Nadruki" w zakładce na głównej stronie sklepu. Wysłanie formularza jest darmowe i niezobowiązujące. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą po sprawdzeniu zgłoszenia i udzieli Ci wszelkich informacji.